
May 8, 2013
Estimats Pares/Mares i Alumnes de l’Escola de Música l’Artesana,
Estem de enhorabona, ja que la Coalició CompromÃs de Catarroja, junt a l’Associació Cultural Joan Baptista Basset, ens a nombrat guanyadors del PREMI JOSEP CHULVI PUCHALT, premi que guardona a la nostra Escola per l’ús i foment del Valencià . Al mateix temps a sigut guardonat el nostre company i músic de la Banda Simfònica l’Artesana Juan Bautista Artola.
L’acte de lliurament del Premi, tindrà lloc el proper Divendres 10 de Maig a les 19 hores al saló d’actes de la Casa de la Cultura.
De part meua com a professor i director de l’Escola de Música l’Artesana, seria molt important l’assistència d’aquest acte per part de tots el col·lectiu que forma l’Artesana (pares/mares, alumnes i professors) ja que d’una forma o altra es veu recompensada la feina que es fa dia a dia en aquesta societat i l’importà ncia que te l’Escola de Música l’Artesana en la població de Catarroja, una escola capdavantera en ensenyança musical de Catarroja.
Per lo tant desitge i agraïx que acudisquen al lliurament del premi, els espere.
NO HI HA CLASSE DE COR DEL DIVENDRES 10 DE MAIG, AMB MOTIU DE L’ACTE DE LLIURAMENT DEL PREMI.
Moltes Grà cies i Visca l’Artesana!!!
Miguel Almarche i Pons, Director de l´Escola de Música l´Artesana
Sense comentaris
Trackbacks/Pingbacks